Barry Brink geeft Simultaan op 19 december

Ter gelegenheid van het 90-jarig bestaan van Schaakclub de Volewijckers wordt op woensdag 19 december in ons clubhuis (en dat van DVC Buiksloot) een simultaan gegeven door FIDE-Meester Barry Brink uit Amsterdam-Noord. Barry is onlangs kampioen van Schaakbond Groot Amsterdam (SGA) geworden.

Aanvang van dit spektakel: 19.00 uur. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden. Ook niet-clubleden, bijvoorbeeld huisschakers, zijn van harte welkom om het tegen Barry op te nemen!

HOORT, ZEGT HET VOORT!

2 gedachten over “Barry Brink geeft Simultaan op 19 december”

1. Schitterende foto. Maar ik mis een onderschrift. Wie is dat jochie dat daar simultaan speelt en in welk jaar? Gefeliciteerd overigens met het mooie jubileum en wellicht kom ik als oud-voetballer wel even kijken bij de simultaan van Barry Brink.