De 1e prijs voor “onze” Jean.

Tien dagen geleden, om precies te zijn op zondagmiddag 15 september, vond het eerste Chessleague-toernooi van dit seizoen plaats in de Batjanzaal in Amsterdam-Oost. Chessleague-toernooien zijn schaaktoernooien die voor alle jongeren toegankelijk zijn. Jaarlijks worden 10 van dergelijke toernooien voor de schaakjeugd in Amsterdam gehouden. Ze maken de schaaksport bekend in Amsterdam en daarbuiten. Kinderen komen van ver buiten de Indische buurt.

Deze keer deed in de Batjanzaal voor het eerst één van onze jeugdleden mee, namelijk Jean Arnout (10 jaar). Hij is pas dit jaar met schaken begonnen en won zondag de 1e prijs in groep E! Onderstaand zie je Jean (2e van rechts) op het podium met zijn prijs.

3 gedachten over “De 1e prijs voor “onze” Jean.”

1. Bravo à Jean. Nous sommes très fiers de lui et nous lui adressons toutes nos félicitations et nos encouragements pour l’avenir.

1. Cher Joel, Il est vraiment joli de lire votre réaction. De notre par évidemment nous sommes très heureux avec Jean. Il se développe formidablement. Comme vous avez compris ses résultats sont super bien. Le plus important pour nous est qu’íl se trouve bien chez nous. Il joue avec plaisir! Cordialement, Johannes Akkerdyk.