De kampioen van onze bekercompetitie is bekend!

Op woensdag 13 juli vond de finale plaats van de bekercompetie. Op de laatste clubavond van het seizoen 2021/2022. Kan het nog mooier?

En wat voor finale! Na een onderbreking van twee jaar door corona, traden in deze knock-out-competitie de twee eerste teamspelers Martin Beugel en Roger Mehra tegen elkaar in het strijdperk. Zo’n sterke finale hebben we in jaren niet gehad!

Na een zenuwslopende tweestrijd was aan het eind van de avond, vlak voordat het buurthuis moest sluiten, de winnaar bekend.

Na de twee reguliere partijen was de stand 1-1, zodat een barrage met snelschaakpartijen de beslissing moest brengen. Deze barrage werd gewonnen door Martin met 2-0.

Martin hartelijk gefeliciteerd! Op de ALV zal de “Bob-Blok-trofée” (genoemd naar één van onze twee Ereleden) wederom aan je worden uitgereikt.