laatste clubavond van dit seizoen

Woensdagavond 13 juli is alweer de laatste clubavond van dit seizoen. De avond begint met een feestavond voor onze jeugd!

Het seizoen zal worden afgesloten door een simultaan tegen de Nederlands Kampioene t/m 18 jaar, de Amsterdamse Jule Cordes.

En na afloop van de simultaan zullen de prijzen worden uitgereikt aan  de winnaars (1e, 2e en 3e plaats) van de interne competitie in de A-groep en de B-groep.

Bij de senioren vindt de BEKERFINALE plaats. De strijd om de Bob-Blok-bokaal gaat dit keer tussen Martin Beugel en Roger Mehra.

Daarnaast wordt de winnaar van de LentePlus-competitie bekend gemaakt en kan er door de liefhebbers  RAPID worden gespeeld. De anderen kunnen een partij met klassieke speeltijd spelen.

Kortom: er valt weer van alles te beleven bij de gezelligste schaakclub in Amsterdam-Noord.