Eén reactie

  1. Wat is weer een geinige schaakcolumn.
    Hoop dat “Patrick” de tijd en inspiratie vindt om iedere maand een column te schrijven.
    Gr nico

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *