Onze clubkampioen is bekend!

Het clubkampioenschap bij De Volewijckers wordt betwist in een dubbelrondige vierkamp, waaraan de periodekampioenen van het seizoen 2021/2022 deelnemen. Wij noemen dat “de Play-off”.

Woensdag 22 juni is de een na laatste ronde van de Play-off gespeeld.  Omdat Arno Lust en Richard Lindeman gelijk tegen elkaar speelden en Martin Beugel (in twee verkorte partijen) van Hans Akkersdijk won, is Martin met nog 1 wedstrijd te spelen onbereikbaar geworden voor zijn naaste belagers.

Martin is hierdoor onze clubkampioen geworden van het seizoen 2021/2022.

We zijn blij dat we na de corona-ellende van het afgelopen jaar eindelijk weer een clubkampioen hebben en wat voor een!

Martin, proficiat! Alweer een beker voor in je prijzenkast. Op de jaarvergadering in september zal ie aan je worden uitgereikt.