Play-offs

De deelnemers aan de play-offs om het clubkampioenschap van het seizoen 2018-2019 zijn bekend!

Afgelopen woensdagavond werd Joep winnaar van de 5e periode, waardoor hij zich als vijfde plaatste voor de play-offs. Bas plaatste zich als zesde deelnemer, omdat hij als hoogste ‘niet-periode winnaar’ eindigde in het reguliere klassement van de interne competitie.

Aan de play-offs zullen dus deelnemen (in volgorde van plaatsing): Martin, David, Ronald, Richard, Joep en Bas.

Woensdag 22 mei is de 1e ronde. Bas is dan overigens in verband met een korte vakantie niet op de club aanwezig. Dit betekent dat woensdag a.s. de volgende twee wedstrijden kunnen worden gespeeld: David tegen Joep en Ronald tegen Richard.

Zet ‘m op heren!