Tweede team verzuimt karwei af te maken , topborden indrukwekkend !

Woensdag 6 april . Volewijckers 2 ontvangt Raadsheer 2 .
In de strijd tegen degradatie presteerde het team boven verwachting . En opnieuw was er een flink ratingverschil op papier . 1509 tegen 1785 !
De verrassingen uit de vorige thuiswedstrijd , David , John en Ronald beten in het stof . Daarentegen stonden anderen op . En hoe ! Het ene na het andere punt liep binnen . Allereerst was Bé keizer klaar , al na zo,n anderhalf uurtje . Rinus Koevoets ( 1736 ) werd vrij eenvoudig opgebracht , mooi gespeeld van onze kleine generaal .
De eerste drie borden stegen eindelijk boven zichzelf uit . Arno Lust , Michiel Bouwman ( waarvan ook de partij ) en Lizet Borowski toonden hun ware klasse . Er leek plots een overwinning mogelijk . Als laatste was invaller Hans Akkersdijk nog bezig , bij een stand van 4 – 3 voor ons . hans is in goede doen , getuige het feit dat hij de derde periode meepakte en daardoor verrassend mee doet aan de playoffs met Martin Beugel , Richard Lindeman en Arno Lust . Zij spelen een dubbelrondige competitie om het Kampioenschap .
Hans leek een remise te gaan houden . 3 pionnen plus paar tegen 4 pionnen en loper . Helaas ontglipte hem de partij en zodoende werd het 4 – 4 .