Volewijckers 3 eindigt als laatste. Mees Vink laat zien hoe het wel kan!

Woensdag 15 Juni speelde het Derde team hun laatste wedstrijd van seizoen 21/22 uit tegen Raadsheer .
Het team had slechts 1 matchpunt gescoord, deels te wijten aan het moeten spelen met veel invallers. En een beetje pech.
Nu was de opdracht; even winnen daar op de sjofele locatie achter het scheepvaartmuseum.Dan zou Volewijckers 3 niet onderaan eindigen.
Helaas mocht dit niet zo zijn. Drie basis spelers op vakantie, maar met interessante invallers. Ruud van Dijk kent een goede ontwikkeling dit seizoen, wist goed te presteren in vooral de interne competitie, helaas nu moest hij incasseren.S
Stijn Schellart deed het netjes: remise tegen hun sterkste speler met 1560 rating.
Dan Koen Merkus, die debuteert met zijn allereerste externe partij. Een nette remise was het resultaat Ik denk dat Koen een mooie schaaktoekomst voor zich heeft! De rest kon geen vuist maken en verloor. Uitslag daardoor 6 – 2 voor raadsheer 4.
Hans Akkersdijk lijkt wat uit vorm, had een lekkere seizoen start en leek mooi op weg naar eindelijk de 1500 grens te passeren. Maar de laatste partijen liepen niet naar wens.
Maar laten we eindigen met het presenteren van de partij van Mees Vink.

Mees speelt een gesloten siciliaan, hetgeen ook mijn aanpak is tegen de c5 zet.
Misschien voeg ik later nog wat commentaar/uitleg toe over wat er zoal speelt in deze openingvariant.